نثار شبهای خاموش مادرم!
اهل کاشانم. روزگارم بد نیست.
تکه نانی دارم ،
خرده هوشی، سر سوزن ذوقی.
مادری دارم ، بهتر از برگ درخت.
دوستانی ، بهتر از آب روان.
و خدایی که در این نزدیکی است:
لای این شب بوها، پای آن کاج بلند.
روی آگاهی آب، روی قانون گیاه.
ما را در سایت یک قدم تا بهار دنبال میکنید
برچسب: صدای,پای, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:19