روزهامو شب کرد و شب هامو روز
نمیدونم کی و کجا برمیگرده که برم به دیدارش
میگن روزی که بیاد دنیارو گلستون میکنه
اما نمیدونم چطوری دنیایی که تا خرخره تو لجنه رو
گلستون میکنه اما من بهش از ته ته قلبم ایمان دارم
میدونم و باور دارم وقتی میگه میام،میاد ولی....
هنوز نمیدونم کی میاد خدا کنه وقتی اومد
منم باشم تا برم واسه یه دقیقه هم که شده سیر نگاش کنم
و رخت از این جهان ببندم امروز هوای دلم ابریه
بازم به بهترینم فکر میکنم کجایی؟صدای آه دلمو میشنوی؟
میخونی دلنوشتمو؟پس بیا تا زنده ام بیا
روشنتر از تاریکی
این متن دلنوشته ای بود از دخترعمه ام.امیدوارم مورد قبولتون واقع شده باشه...
ما را در سایت یک قدم تا بهار دنبال میکنید
برچسب: اللهم عجل لولیک الفرج,اللهم عجل لولیک الفرج والعافية والنصر واجعلنا,اللهم عجل لولیک الفرج والعافية والنصر,اللهم عجل لوليك الفرج,اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه,اللهم عجل لوليك الفرج والعافية والنصر,اللهم عجل لوليك الفرج واجعلنا من انصاره,اللهم عجل لوليك الفرج فيس بوك,اللهم عجل لوليك الفرج لنكون من انصاره,اللهم عجل لوليك الفرج الحجة ابن الحسن, نویسنده: بازدید: 2